حوادث

منطقه ۱۹ یکی از مکان‌های پایلوت طرح اسکان اضطراری شهر تهران

منطقه 19 یکی از سایت های پایلوت طرح اسکان اضطراری تهران است
تصویر تزئین شده است

شهردار منطقه 19 بازسازی بافت های فرسوده منطقه را یک ضرورت مهم در به حداقل رساندن آسیب های مخاطرات طبیعی دانست و گفت: منطقه 19 یکی از محل های پایلوت طرح مسکن اضطراری شهر تهران خواهد بود.

به گزارش دیباروز، مهدی هدایت شهردار منطقه 19 در نشست تخصصی به مناسبت روز ایمنی و بلایای طبیعی در پارک بزرگ استان میزبان اعضای اصلی ستاد بحران استان تهران بود.
در حاشیه این نشست موقعیت جغرافیایی و وجود بخش بزرگی از بافت های فرسوده در این منطقه دلیل اصلی برگزاری نشست تخصصی روز ایمنی و بلایای طبیعی دانست.
هدایت یکی از موارد مهم در این زمینه را وجود بافت های فرسوده و ظریف دانست که در مواقع بحرانی می تواند آسیب های جدی به همراه داشته باشد. بافت فرسوده در لایحه بودجه، تسهیلات ویژه دولت و اولویت و اهمیت اقدامات اجرایی در جهت کاهش خسارات جانی و مالی ناشی از مخاطرات طبیعی با استفاده از امکانات لازم از جمله مشوق‌های ویژه است. شهرداری تهران
طرح احداث بیمارستان در منطقه 19 از دیگر موضوعات مطرح شده توسط شهردار منطقه بود که در این خصوص گفت: با توجه به اینکه این منطقه فاقد بیمارستان است، با موافقت شهردار تهران در حال انجام است. از آماده شدن واگذاری مالکیت زمین به دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه باید در ساخت این بیمارستان برای ارائه خدمات به شهروندان در شرایط بحرانی و عادی تسریع کند.
در پایان یادآور می شود: منطقه 19 یکی از سایت های پایلوت طرح اسکان اضطراری تهران خواهد بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا