فرهنگ و هنر

مهرداد عشقیان در خانه ابدی آرام گرفت

مراسم تشییع و تدفین پیکر هنرمند فقید مهرداد عشقیان روز پنجشنبه 8 اردیبهشت ماه از ساختمان رادیو نمایش میدان ارج به سمت حوزه هنرمندان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، مهرداد عاشقیان پیشکسوت برنامه های رادیویی صبح چهارشنبه هفتم اردیبهشت ماه بر اثر بیماری سرطان درگذشت.
در مراسم تشییع پیکر هنرمند فقید محسن سوهانی مدیرکل هنرهای نمایشی صدا و سیما و شخصیت هایی چون حمید یزدانی ابیانه، بیوک میرزایی، فریدون اسماعیلی، مرطاهر مظلومی، فریدون محرابی، قربان نجفی، رامین بوریمانی و مکرم شهرعلی میلانی. در این همایش هرمز سراتی، فریده دماج، شهرام گیلادی، محسن بهرامی، معصومه عزیز محمدی، نازنین مهمانی، شمسی صادقی، فرشاد آذرانیه، امیر زنده دیلان، محسن الجواهری و جمعی از هنرمندان صدا و سیما حضور داشتند.

مهرداد عاشقان در خانه ابدی آرام گرفت

حمید یزدانی ابیانه در ابتدای این مراسم گفت: مهرداد عزیز امروز همه عزیزان و دوستان شما دعوت حق را لبیک گفتند، فکر نمی کردم امسال بهار آخرین حضور شما در خانه شما برنامه رادیو باشد.
همانطور که بهرام ابراهیمی گفت: آشنایی من با مهرداد به جشنواره تئاتر منطقه ای در استان مازندران برمی گردد، مهرداد بسیار منظم، پرتلاش و به همه احترام می گذاشت، قدر کارش را می دانست و در یک کلام به خانواده و کارش عشق می ورزید. و مایکل شهرستانی ضمن تسلیت به خانواده این هنرمند فقید به بیان خاطره صدای تند مهرداد عشقیان در استودیو و ضبط برنامه های رادیویی پرداخت و تاکید کرد: جای خالی وی پر نمی شود.
محسن سوهانی مدیر کل هنرهای دراماتیک صدا و سیما پس از پایان این مراسم گفت: فقدان هنرمند عزیز، ارجمند و عزیزمان را تسلیت می گویم و به نظر من اندیشه و حرفه مهرداد عشقیان بهترین تسلیت است. این دنیا.” او هنرمندی بود با نگاه خداجویانه.

مهرداد عاشقان در خانه ابدی آرام گرفت

شهرام جل آبادی نیز در این مراسم گفت: آخرین بار مهرداد را در یادداشت هایی که برایم فرستاده دیدم. این یادداشت ها پر از زخم و البته هنوز قابل اعتماد بود. او بسیار دقیق و منظم بود و با وجود بیماری تمام تلاش خود را برای کارش انجام می داد. مهرداد حاضر و در پیشگاه خداست. یادش همیشه با ماست.
همانطور که فریدون محرابی ضمن آرزوی صبر برای خانواده این هنرمند فقید خاطرنشان کرد: ما راز رفتن را نمی دانیم و اگر می دانستیم شاید صبورتر باشیم. راز عجیبی در از دست دادن هنرمندان رادیو نهفته است. وقتی یکی از اعضای خانواده اش از این گروه خارج می شود، خوبی ها و صفات او در دیگران نمایان می شود. برای همه آرزوی صبر دارم و امیدوارم مهرداد برای همه ما دعا کند.
پیکر این هنرمند فقید با همراهی خانواده و دوستانش در قطعه هنرمندان بهشت ​​زهرا (سلام الله علیها) به خاک سپرده شد.

مهرداد عاشقان در خانه ابدی آرام گرفت

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا