فرهنگ و هنر

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی تولیدکننده امنیت است

دیباروز/ خوزستان فرمانده قرارگاه راهیان نور ارتش گفت: نیروهای مسلح برخی کشورها زینتی هستند اما نیروهای مسلح جمهوری اسلامی مفاد امنیتی، اخلاقی، عقیدتی و حرفه ای تولید می کنند.

سردار سرتیپ پاسدار حسن سیفی در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه فرهنگی «ابوتیمور» که امروز برگزار شد، گفت: سعی داریم از طریق نمایشگاه و سایر فنون فرهنگی، هنری و علمی گذشته را برای عموم مردم تبیین کنیم. (17 مارس). نیروهای زمینی، دریایی، هوایی و پدافندی ارتش جمهوری اسلامی در پایگاه های مختلف تمام توان خود را به نمایش گذاشته اند.

به گزارش دیباروز، وی افزود: ارتش در این نمایشگاه و سه یادمان الزید، رمضان و الدهلویه به صورت شبانه روزی میزبان هزاران بازدیدکننده است به طوری که در روزهای گذشته بیش از 500 هزار نفر از این مکان بازدید کردند. و هر شب میزبان پادگان المشداغ است». 500 تا هزار مهمان و در این مرحله علاوه بر عملیات نظامی، یکی از 418 عملیات انجام شده در طول زمان نمایان می شود.

فرمانده سپاه درب النور گفت: این کار در 31 استان کشور ادامه دارد و تلاش داریم توان دریایی، دفاعی، هوایی و زمینی ارتش جمهوری اسلامی و اقتدار جهان اسلام را در استان های مختلف به نمایش بگذاریم. “

صفی گفت: ارتش جمهوری اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی مفتخر است که آماده مبارزه با هر نوع تهدیدی است تا سه محور شایستگی، توان و توان نیروهای مسلح را به جهانیان نشان دهد. “

وی افزود: ارتش یک نیروی مسلح صلح طلب است که در نقاط مختلف بحران از جمله سیل و زلزله همکاری می کند.

فرمانده قرارگاه راهیان نور ارتش گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس، گارد ارتش در ایستگاه آب تیمور مستقر بود و تمامی نیروهای مسلح از این نقطه عبور کردند، لذا ارتش جمهوری اسلامی تصمیم به برگزاری مراسم گرفت. نمایشگاه دستاوردهای توان دفاعی در این مرحله.

سیفی گفت: با توجه به آنچه حضرت آقا در مورد جهاد تفسیر و تأکید بر ائمه انقلاب در طول چهار دهه فرمودند، در چهار سؤال عملکرد ارتش را در این مدت نشان دادیم که چه کردیم؟ چه باید می کردیم و چه کار نمی کردیم؟ الان چیکار کنیم و چیکار کنیم؟ پاسخ داده شود.

وی افزود: تلاش کردیم توان، کارآمدی و ظرفیت نیروهای مسلح را در سه حوزه نشان دهیم و بگوییم که نیروهای مسلح در چهار دهه گذشته و آینده چگونه از مردم، ابزار و امکانات استفاده خواهند کرد؟

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به تفاوت نیروهای جمهوری اسلامی با نیروهای مسلح دیگر کشورها، گفت: نیروهای مسلح برخی کشورها زینتی هستند اما نیروهای مسلح جمهوری اسلامی تولید کننده امنیت، اخلاق، دکترین و دکترین هستند. از این رو تلاش ما بر این است که با سه محور علم، فناوری و هنر، رهبری و مدیریت جدید را به نمایش بگذاریم.

وی افزود: ممکن است از نظر امکانات و ابزار از برخی کشورها عقب باشیم، اما در نهایت باید از ابزار و توانایی انسان استفاده کرد. نیروهای مسلح جمهوری اسلامی مردم محور هستند تا افراد و مردانی به سبک هندلایی مانند سردار سلیمانی و صیاد شیرازی در میدان داشته باشیم.

فرمانده پایگاه ارتش ریان نور گفت: در این نمایشگاه جهاد تبین به معنای واقعی در این نمایشگاه ارائه شد و تفاوت مردم میدان با سربازان را در دکوراسیون و پیام نیروهای هدایت شده به نمایش گذاشت. “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا