حوادث

واژگونی پراید در محور گالیکش ۵ مصدوم برجای گذاشت

دیباروز/ گلستان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مینودشت و گالیشی از واژگونی خودروی پراید در محور کالالا به گالیشیش خبر داد.

محمدرضا استری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران با اشاره به اینکه ساعت 16:10 امروز گزارش تصادف به مرکز کنترل و هماهنگی هلال احمر استان گلستان رسید، گفت: این حادثه منجر به سقوط یک دستگاه خودروی پراید شد. در محور کالالا به سمت گالیکش بود.

وی با اشاره به اینکه هنوز محل دقیق حادثه در روستای کوس نبود، افزود: بلافاصله امدادگران ما در قالب یک تیم دو نفره در تقاطع جاده کلاله در محل امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند. پایه.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان های مینودشت و کلاله با تایید اینکه یک دستگاه آمبولانس جمعیت هلال احمر به محل حادثه اعزام شد، خاطرنشان کرد: در این حادثه 5 نفر مجروح شدند که دو نفر از آنها به مراکز درمانی منتقل شدند. مراکز توسط امدادگران جمعیت هلال احمر

و استری در تشریح مجروحیت این دو نفر ادامه داد: خانمی 36 ساله به دلیل ضربه و سرگیجه صورت و همچنین یک کودک 6 ساله به بیمارستان رسول اکرم (صلی الله علیه و آله) کلاله منتقل شدند. به دلیل ضربه به سر و ضربه به گردن

وی با بیان اینکه سه مجروح دیگر توسط تیم های اورژانس به بیمارستان منتقل شدند، گفت: از همه عزیزان تقاضا داریم به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توجه کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا