فرهنگ و هنر

چند میلیون ایرانی مسابقات کشتی جهانی را آنلاین دنبال کردند؟

تل بیون در مسابقات جهانی کشتی میزبان بیش از 9 میلیون بیننده ایرانی بود.

به گزارش دیباروز، به نقل از روابط عمومی شبکه تل بیون و همچنین پخش تلویزیونی مسابقات کشتی قهرمانی جهان، 9.1 میلیون کاربر منحصر به فرد از بعدازظهر شنبه 28 شهریور تا شامگاه یکشنبه 6 شهریورماه از طریق پخش زنده سه و ورزش سیما در بینندگان تلویزیون مسابقات کشتی قهرمانی جهان بلگراد 2022 را به صورت آنلاین تماشا کرد.

از این تعداد، 5.6 میلیون کاربر منحصر به فرد از اپلیکیشن و 3.5 میلیون کاربر منحصر به فرد از وب سایت Telebion استفاده کرده اند. همچنین در این مدت 33 میلیون و 900 هزار بازدید از سایت و اپلیکیشن تلبیون به ثبت رسید.

دیدار فینال حسن یزدانی و دیوید تیلور با 628 هزار کاربر همزمان رکورد تماشای مسابقات غیرفوتبالی از تلویزیون را شکست.

مسابقه فینال رحمان عموزاد که شب گذشته با حضور 554 هزار کاربر به صورت همزمان برگزار شد، دومین مسابقه پرطرفدار این دور از مسابقات بود که به صورت زنده از تلویزیون پخش شد.

آرشیو تصویری بازی حسن یزدانی با آمریکن تیلور علاوه بر پخش زنده 197 هزار بار و فیلم آرشیو بازی فینال رحمان عموزاد در 24 ساعت اول پس از پایان بازی 125 هزار بار بازدید شد. .

نماهنگ شکست مهدی محسن نژاد در وزنه برداری وزن 60 کیلوگرم پربیننده ترین در بین این مسابقات بود که 239 هزار بازدید داشت.

بر اساس این گزارش، روز شنبه 5 شهریور، کاربران Telebion رکورد «مصرف اینترنت در 24 ساعت» در این پلتفرم را با 1.93 پتابایت (حدود یک میلیون و نهصد هزار گیگابایت) شکستند.

به گزارش دیباروز، تلویزیون تعاملی تلبیون در تلاش است تا شرایط را برای پخش جام جهانی 2022 قطر فراهم کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا