استان ها

گزینه ثبت نام مردان مجرد فعال شد

با ایجاد زیرساخت های لازم در سامانه نهضت ملی مسکن، گزینه ثبت نام مردان مجرد 23 تا 45 سال در این سامانه از صبح امروز فعال شد.

به گزارش دیباروز، با وجود اینکه وزارت راه و شهرسازی از روز گذشته 20 دی ماه سال جاری به دلیل نبود زیرساخت های لازم، ثبت نام کارشناسی های بالای 23 سال در طرح نهضت ملی مسکن را الزامی کرده است، اما این امکان وجود دارد که برای گروه سنی 23 تا 45 سال ثبت نام کنید. سال ها نبود. پس از پیگیری روابط عمومی، وزارت راه و شهرسازی به دیباروز اعلام کرد زیرساخت های لازم را ایجاد می کند به زودی شرایط ثبت نام برای افراد فراهم خواهد شد.

از صبح امروز با اضافه شدن گزینه «مرد مجرد از 23 تا 45» در انتهای قسمت اطلاعات شخصی، متقاضیان مجرد می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

گزینه ثبت نام مرد مجرد را فعال کنید

برای ثبت نام باید روی گزینه ثبت نام نهضت ملی مسکن در صفحه اصلی کلیک کنید. روی «متن بالا را بخوانید و موافقم» در پایین صفحه کلیک کنید. سپس به صفحه ای هدایت می شوید که کد ملی و شماره تماس شما را می خواهد. در مرحله بعد وارد صفحه پروفایل می شوید که در پایین صفحه سمت چپ گزینه “مرد مجرد 23 تا 44 ساله” قابل مشاهده است. به این ترتیب افراد می توانند این گزینه را برای ثبت نام انتخاب کنند.

برای استفاده از سیستم، از موزیلا فایرفاکس نسخه 51 به بعد یا کروم نسخه 51 به بعد استفاده کنید. اگر هنگام ثبت نام با مشکل فنی مواجه شدید، مرورگر خود را تغییر دهید، ممکن است مشکل برطرف شود.

عدم استفاده از تسهیلات دولتی یارانه ای در بخش مسکن از سال 78 و سبز شدن فرم «ج» برای متقاضیان مجرد مانند متقاضیان متاهل است.

فرد باید سوگندنامه محضری ارائه دهد که در زمان تحویل واحد ازدواج کرده باشد. در غیر این صورت واحد با اولویت افراد واجد شرایط به سایرین اختصاص می یابد. در صورت عدم وجود متقاضی برای واحد مذکور، خانه با نرخ کارشناسی روز به متقاضی اصلی واگذار می شود.

نکته دیگر اینکه اگر متقاضی پس از تحویل واحد از همسر خود جدا شود، فرم ج برای هر دو نفر تا پنج سال پس از طلاق قرمز می شود و نمی توانند از تسهیلات مسکن دولتی در این مدت استفاده کنند. زمان.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا