حوادث

اخلاص و دشمن شناسی؛ ویژگی بارز سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

فرمانده نیروی انتظامی صداقت و خصومت را از ویژگی های بارز سرلشکر حاج قاسم سلیمانی دانست و تأکید کرد: پیروی از لیست های فرماندهی استاندارد کار ماست.

به گزارش دیباروز سردار حسین اشتری در کنفرانس ملی که هر دو سال یکبار برای روحانیون سازمان سیاسی و عقیدتی ناجا برگزار می شد ، در حالی که آنها روح بلند و آسمانی امام خمینی (ره) را گرامی می دارند و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ، دوران دفاع مقدس ، مدافعان مقدسات و حرمت نظم و امنیت ، به ویژه شهدای نیروی انتظامی را گرامی می دارند. وی با آرزوی زندگی رهبر معظم انقلاب طولانی و سالم ، و گرامیداشت نهمین حماسه دیار: در آستانه سالگرد شهادت شهید سردار سردار رشید اسلام “حاج قاسم سلیمانی”. یاد و خاطره این شهید و رزمنده خستگی ناپذیر را گرامی می داریم.

وی با اشاره به تعابیر مقام معظم رهبری از ویژگی های سرلشکر حاج قاسم سلیمانی گفت: رمز موفقیت حاج قاسم منطقه مداری وی و اطاعت مطلق از رهبری ، خصومت و خصومت است. همه ما پیرو مکتب بین المللی شهید “حاجی قاسم سلیمانی” هستیم و راه او را ادامه می دهیم.

اشتری با اشاره به تنوع و گستردگی مأموریت نیروی پلیس و جغرافیای آن گفت که “امنیت” و “سلامتی” از بزرگترین نعمت ها هستند. اطمینان و توسعه نظم و امنیت بر عهده نیروهای پلیس است و ما با ایفای این نقش علاوه بر ایفای نقش قانونی ذاتی خود در محافظت از سلامت مردم و جامعه ، از فرصت و توفیق خدمت به خداوند متعال ، البته با شیوع ویروس بدنام کرونا تشکر می کنیم. اجرای بیشتر مصوبات ستاد ملی کرونا … ایستادن در کنار هم در کنار وزارت بهداشت و سایر ارگانها ضمن خدمت به مردم و جامعه تا از بین بردن این ویروس.

رئیس پلیس با اشاره به نتایج ارزیابی ها و نظرسنجی های متعدد خارجی در مورد عملکرد برخی از سازمان ها و میزان اطمینان عمومی گفت: بر اساس این نظرسنجی خارجی ، میزان اطمینان عمومی و رضایت از عملکرد پلیس افزایش یافته است. مردم به پلیس اعتماد می کنند و آن را پناهگاه خود و خانه خود می دانند و مهمترین چیزی که پلیس در اختیار دارد اعتماد به نفس مردم است.

اشتری با بیان اینکه پیروی از لیست های رهبر معظم انقلاب اصل اساسی است ، توضیح داد: “امروز نیروهای پلیس در مسیر رشد و تعالی قرار دارند و حرکت به سمت سنجش های مقام معظم رهبری قطعاً معیار کار ماست و ابراز رضایت اعلیحضرت ویسام فخری پادشاه است. ما همه توان خود را می دانیم و رضایت آنها را جلب خواهیم کرد.

یک رهبر ناجا با تأکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز ما است ، اظهار داشت: روح فرزندان ناجا برای محافظت از جان ، مال و ناموس مردم ایستاده است. در مواجهه با هر فرد یا گروهی که به دنبال تضعیف امنیت و آرامش در جامعه است و رفاه مردم را به خطر می اندازد ، ما با اقتدار ظهور می کنیم و قانون را اجرا می کنیم ، در عین حال “دوست خوب” مردم هستیم.

اشتری با اشاره به نقش م organizationثر سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا در تقویت قدرت معنوی سازمان گفت: دانشمندان و روحانیون همیشه به آنها اعتماد می كنند و مردم نیز به آنها اعتماد می كنند. من معتقدم که روحانیون و علمای سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا نیز در تقویت فضای معنوی ، دینی و انقلابی سازمان نقش فعالی دارند و ما باید با توسعه فضای دینی و انقلابی در نیروی پلیس ، مسیر پلیس را در سطح انقلاب اسلامی تسریع کنیم.

وی ضمن تشکر و قدردانی از خدمات مطلوب و م ofثر روحانیت در سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ، اظهار داشت: من همیشه نظرات و پیشنهادات همکارانم را در بخشهای مختلف نیروی انتظامی به منظور دستیابی به اهداف سازمانی می پذیرم و معتقدم نظرات و پیشنهادات روحانیت ارزشمند باعث بهبود مأموریت می شود. کارآمد و مثر است.

در پایان به نقل از پایگاه خبری پلیس ، فرمانده انتظامی از همکاری مردم با پلیس در اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا به ویژه توجه به محدودیت های اعمال شده تقدیر کرد و گفت: تعامل مردم و همکاری آنها با فرزندانشان در نیروی انتظامی باعث افتخار است. . ما از این افراد باهوش و پشتیبان قدردانی می کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا