استان ها

استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی جهت دست یابی به راهبردهای توسعه ای منطقه

به گزارش خبرگزاری دیباروز از گیلان؛ مهندس سید مهدی نقوی ، رئیس سازمان منطقه آزاد انزلی ، در جلسه شورای اداری این سازمان با تبریک عید سعید فطر به پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله ، از تلاش ها و فعالیت های دکتر مرتادا ، بانک دبیر سابق. وی اظهار داشت: حضور مهندس حمید ردا مومن از مناطق آزاد و به عنوان مدیر عامل باسابقه در مناطق آزاد دلگرم کننده است ، زیرا وی کاملا از توانایی ها و فرصت های پیش روی مناطق آزاد آگاهی دارد و عاملی است که موثر عمل می کند نقش در نقش مناطق آزاد در اقتصاد ملی و بین المللی ما.

وی خواستار تلاش مضاعف کلیه معاونان و مدیران سازمان در مدت زمان مشخص شده برای کشور شد و افزود: برای دستیابی به استراتژی های توسعه در منطقه باید از همه توانایی های قانونی استفاده شود.

رئیس سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به عملکرد خوب این سازمان در شاخص های اقتصاد مقاومتی ، از تلاش معاونان اقتصادی و بندری در دستیابی به این موفقیت قدردانی کرد و گفت: در هفته های اخیر این سازمان مشکل عملیاتی را در تسریع در اجرای پروژه اتصال منطقه به شبکه ریلی در کشور.

وی با بیان اینکه ما در حال انتخاب پیمانکار برای ایجاد زیرساخت ها برای سومین شهر صنعتی منطقه هستیم ، تصریح کرد: مدیران مناطق مربوط به مردم منطقه باید در بین مردم حضور بیشتری داشته باشند تا نگرانی ها را به نمایندگان تخصصی

در این جلسه معاونین و مدیران سازمان در مورد زمینه های تخصصی خود اظهار نظر کرده و برنامه های خود را برای تسهیل و تسریع برنامه های سازمان ارائه دادند.

0999

دکمه بازگشت به بالا