استان ها

امنیت، عدالت و معیشت مهمترین مطالبه مردم است

به گزارش خبرگزاری دیباروز از کاسپین مرحله دوم کمربندی نسیم شمال صبح جمعه با حضور آیت الله عبدالکریم عابدینی ائمه قزوین، محمدمهدی علایی، استاندار قزوین، فاطمه محمدجی، بازیگر زن قزوینی در مجلس اسلامی، سردار رستمعلی رفیع آتانی فرمانده سپاه رجانی. معاون الامرانی الصباغی، شهردار شهرداری عضو شورای شهر گروهی از مدیران شهری مستقر شدند.

آیت الله عبدالکریم عابدینی در مراسم افتتاحیه کمربند نسیم شمالی در قزوین گفت: سعادت مردم در گرو عملکرد مدیریت شهری و مدیران است. نظام اسلامی باید برای رضای خدا و خدمت به مردم تلاش کنند و هر قدمی که برمی دارند با حسن نیت باشد.

وی تعریف کرد: همکاری دستگاه های ذیربط در امور شهری و همدلی مدیران این مجموعه های تحت مدیریت واحد، می تواند به توسعه کمی و کیفی خدمات شهری منجر شود.

58be781b-4a4b-4914-9f48-10d66557a8b4

امام جمعه قزوین با بیان اینکه اولین نیاز هر شهری امنیت است، گفت: حفاظت مهمترین وظیفه حاکمان و دولتمردان در زمینه امنیت برای آسایش، آرامش و رفاه است و باید باشد. سلامت سلامت و معیشت مردم نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

آیت الله عابدینی تصریح کرد: همه ما باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا طعم خوش خدمتی را به مردم بچشانیم و رشد و رفاه و رحمت و برکات خدا را بچشید و از عدالت بهره مند شوید.

وی افزود: همه مومنان باید همدردی کنند زیرا هرگاه رابطه برادری و برادری ایمانی را تجربه می کنیم بهشت ​​ظاهر می شود و از این حیث وحدت و انسجام عمومی برای پیشبرد اهداف مدیران شهری ضروری است.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: مدیران ما باید علم و امانت داشته باشند تا موفقیت خود را افزایش داده و رضایت مردم را جلب کنند.

image_2021_12_17-12_30_30_152_jR8

نمادهای بتنی نماز در شهرستان خزر

آیت الله عابدینی در ادامه تصریح کرد: شهر قزوین نماد نماز است و این نماد باید در نقاط مختلف شهر دیده شود و شما مدیران باید تلاش کنید تا همه سطوح زندگی شهری رنگ و بوی نماز داشته باشد.

وی گفت: اولین خواسته مردم امنیت است و همه باید آن را احساس کنند و امیدواریم شهر ما به الگویی برای امنیت در کشور تبدیل شود.

قزوین نماز جمعه را برای نشان دادن حاجت می خواند انجمن وی پس از تصدی سمت استانداری افزود: امروز باید در همه کارها جایگاه استانداری را سرلوحه کار خود قرار دهیم و نگاه اجتماعی تری به این حوزه داشته باشیم.

عابدینی افزود: در صورت حمایت از ولایت عزت و اقتدار کشور حفظ می شود و آینده کشور تضمین می شود.

وی تاکید کرد: امروز نیازمند تبیین دیدگاه ها هستیم و از آنجایی که افزایش نشاط اجتماعی وظیفه مدیریت شهری است، انتظار می رود شرایط مناسبی برای ارتقای نشاط شهری و اجتماعی و آرامش خاطر شهروندان ایجاد شود.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: فضاهای شاد و مفرح را با توجه به نیازهای فرهنگی و خودم اجتماع یکی دیگر از وظایف مدیران شهری برای ترویج ارتباطات اجتماعی سالم است.

وی بیان کرد: مجریان پروژه های عمرانی، خدماتی و زیربنایی باید تلاش کنند با هزینه کمتر و استفاده بهینه از امکانات خدمات بهتری به مردم ارائه کنند.

Picture_2021_12_17-13_55_58_224_SRB

طول کمربندی نسیم شمال در شهر قزوین 4600 متر است که امروز فاز دوم آن به طول 2800 متر با 60 میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا