استان ها

به رفع موانع واگذاری وام‌ها برای راه‌ندازی کارگاه‌های تولیدی کمک شود

دیباروز/ خوزستان فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان گفت: برای کمک به رفع موانع انتقال وام ها تا افرادی که مشتاق راه اندازی کارگاه های تولیدی هستند بتوانند فعالیت کنند.

سردار حسن شاهفرپور در تمرین رسمی بسیج جهادی که امروز ۱۳ آذرماه در اهواز برگزار شد، اظهار داشت: گرفتاری ها، محرومیت ها و مسائلی که خواسته یا ناخواسته برخی از آن ها میراث صدها سال سلطنت است. بخشی به خاطر سال های جنگ هشت ساله و بخشی به دلیل کمبودها و ناکارآمدی های دولت ها به ویژه در استان. برای کاهش شانس خوزستان و همچنین کمتر اقدام جهادی با هزینه بسیار کم و ایجاد روحیه امید و نشاط در بین مردم و ایجاد ناامیدی در دل دشمن.

به گزارش دیباروز، وی افزود: دشمنان ما همواره به دنبال ناامیدی و ناامیدی مردم ما از نظام هستند و بین نظام و مردم فاصله ایجاد می کنند تا انشاءالله بتوانیم با جهادگران و اقدامات عمل کنیم. که در سراسر کشور ناشناخته هستند و به ویژه در استان خوزستان خدمت می کنند، پس بیایید در بارور کردن نهال های امید ادامه دهیم و بتوانیم این راه را ادامه دهیم.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان گفت: امروز کارگاه تولید پوشاک را در شهرک صنعتی افتتاح کردیم. یک خواهر جهادی و یک بسیجی چرخ خیاطی موفق به راه اندازی کارگاهی با ظرفیت 100 نفر از ضعیف ترین اقشار جامعه شدند. البته در حوزه اقتصاد مقاومتی و اشتغال کارهای زیادی در پیش داریم که در ماه های آینده تکمیل می شود و بخشی از آن هم اکنون انجام شده است.

و به درخواست رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: از سردار سلیمانی می خواهم به حمایت و کمک ادامه دهد. همچنین از استاندار خوزستان می خواهم در اعطای وام و تسهیلات موثر در کمک به کارگاه های خانگی کوچک و متوسط ​​کمک کند.

شاهوارپور افزود: باید متاسفم که در دو سال گذشته بخشی از این وام به هر دلیلی جذب نشده و اعداد و تسهیلات کلانی که بانک‌ها باید به اقتصاد مقاومتی می‌دادند را پرداخت نکرده‌اند. به رفع موانع وام دهی کمک کنید تا افرادی که مشتاق راه اندازی کارگاه های تولید هستند بتوانند دست به کار شوند.

وی گفت: فرهنگ ما در استان خوزستان دولتی است، متأسفانه نهال های بسیار بد و مظلومی توسط استعمار قدیمی انگلیس با صنعت نفت در خوزستان کاشته شد و مردم به این سمت رفتند که تنها درآمد آن شغل در نفت است. و این نسل است.”

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان گفت: در حوزه عمرانی معطلی های زیادی در روستاها و حومه وجود داشت. در حال کار هستیم و بیش از 8000 هکتار نهال در جنگل کاشته شده است. علاوه بر این بیش از 10 هزار هکتار در زمینه بیابان زدایی کار کرده ایم که بسیار موثر است. اقدامات متعددی در طول شیوع کرونا انجام شده است. در زلزله اندیکا با محوریت استانداری و مجتمع اجرایی مسکن و شهرسازی برای اسکان دائم مردم تلاش شد. البته اقامت دائم زمان بر است و اگر برای یک سال موفق شوید این اتفاق خواهد افتاد. طرحی برای اسکان موقت از قبل تهیه شده است. این در حالی است که با علاقه سردار سلامی و سردار سلیمانی مقرر شد برای ساخت 150 واحد مسکونی دائمی مردم کمک شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا