استان ها

حل مشکلات مردم و کشور در گرو برنامه‌های دانشگاه است

دیباروز / فارس نماینده ولی فقیه در فارس گفت: حل مشکلات مردم و کشور بستگی به برنامه های دانشگاه و علاقه جدی به آنها دارد.

روز یکشنبه ، 8 آگوست ، آیت الله ژوکوم در نوزدهمین نشست هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس گفت: “ما برای حل مشکلات جامعه بشری به علم و دانش نیاز داریم و ارزش علم این است که حل می کند. مشکلات انسانی “

وی افزود: “اگرچه ممکن است علوم مختلف از جهات دیگر دارای ارزش خاصی باشند و برخی از علوم فقط ارزش دانستن را دارند ، اما در نهایت علم باید به حل مشکلات و مشکلات جامعه منجر شود.”

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: برخی از علوم ، نتایج و آثار آنها برای پیشرفت مهم است و حل مشکلات مردم بستگی به برنامه های دانشگاه ها دارد.

وی ادامه داد: ما در مشکلات خودمان درمانده هستیم بعید است در حل مشکلات دیگران موفق شویم. حل مشکلات مردم و کشور بستگی به برنامه های دانشگاه دارد و علم واقعیت است. ما باید آن را در اوج خود ببینید

اقتصاد دانشگاه را به اقتصاد شهر وصل کنید

معاون علمی ، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد کشور افزود: بودجه دانشگاه آزاد در سال های گذشته رسمی بود و چندان مورد توجه قرار نگرفت ، اما اکنون یکی از مسائل مهم در این زمینه است. دانشگاه

العامی با بیان اینکه رئیس دانشگاه در حال حاضر به طور جدی به موضوع بودجه دانشگاه علاقه مند است ، گفت: در دو سال گذشته مدل بودجه در دانشگاه آزاد اسلامی علمی و م becomeثر شده است.

این مقام مسئول با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای افزایش درآمد غیر تحصیلی دانشگاه آزاد ، اظهار داشت: استان فارس در زمینه های کشاورزی ، گردشگری و صنعت پتانسیل خوبی دارد و انتظار می رود در زمینه درآمد غیر آموزشی برنامه ریزی جدی داشته باشد.

وی گفت: “ما باید سعی کنیم اقتصاد دانشگاه را با اقتصاد شهر پیوند دهیم و در حل مشکلات شهر برتری داشته باشیم تا مردم بدانند که دانشگاه در کنار آنها و برای آنها است.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا