استان ها

پرداخت مطالبات 130 میلیارد تومانی دانشگاه علوم پزشکی قزوین مشکلات ما را حل می کند

به گزارش خبرگزاری دیباروز از کاسپین; عبدالله دیدبان در جلسه ستاد کرونا استان خزر و او که عصر یکشنبه در استانداری برگزار شد گفت: امروز هم همینطور است دوران دفاع مقدس ما در شرایطی هستیم که فقط با ایثار، ایثار و تلاش پانسیون ما می توانیم کارها را انجام دهیم.

وی گفت: بسیار امیدواریم با تلاش کادر پزشکی و همکاری مردم و اتحادیه ها بتوانیم قله کرونا را پشت سر بگذاریم و به شرایطی برسیم که بتوانیم به نیروهای خود استراحت دهیم.

ددبان گفت: امروز وظیفه ماست که قدردان خدمات پرستاران و کادر درمانی خود در زمینه پاداش باشیم، اما محدودیت های اعتباری دست ما را بسته است و امیدواریم سایر مسئولان منطقه در این زمینه تلاش کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شرایط. شرط قزوین را یادآوری کن: ​​محدودیت ها منابع مالی ما نتوانستیم Oxygen Over را بدست آوریم زیرا مطالبات ما هنوز پرداخت نشده بود.

image_2022_2_20-15_44_21_497_qat

مطالبات 130 میلیارد تومانی باید به دانشگاه پرداخت شود

وی افزود: در حال حاضر بیش از 130 میلیارد تومان مطالبه بیمه داریم که با احتساب تاخیر حدود 200 میلیارد تومان خواهد بود و اگر پرداخت کنیم می توانیم قسمت زیادی از آن را پرداخت کنیم. مشکلات خودمان را حل کنیم و از بحران خارج شویم.

ناظری در خصوص مزایای طرح مراقبت در منزل گفت: این طرح در استانداری به خوبی اجرا شد و دستاوردهای زیادی داشت اما بیمه هنوز هزینه آن را پرداخت نکرده است و تقاضا داریم اقدامات لازم از سوی شرکت های بیمه انجام شود. این طرح را تامین مالی کند.”

وی افزود: در خصوص راه اندازی برخی داروخانه ها و فعالیت در روزهای تعطیل اقدامات لازم انجام شده که رضایت مردم را در پی داشته است.

مراقب تجهیزات سونوگرافی فرسوده در پرو باشید بیمارستان تاکستان همچنین گفت: دستگاه جدید خریداری شده و به زودی نصب می شود و این کمبود برطرف می شود.

وی خاطرنشان کرد: در تامین متخصص بیهوشی و جراح در شهرستان ها مشکل داریم زیرا اشتغال متخصص بیهوشی در کشور بسیار کم است و همچنین کمبود داریم. تخصصی ما مواجه هستیم و نیروهای فعلی پاسخگوی نیازها نیستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان خزر یادآور می شود: در دوران کرونا با افزایش تقاضا و نیاز به تامین امکانات پزشکی مواجه بودیم به طوری که در گذشته 180 تخت اختصاصی داشتیم اما اکنون 310 تخت اختصاصی تجهیز شده است.

اضافه شده: اگرچه شرایط پرداخت دکتر متخصص بسیار جوان است و انگیزه ندارد، اما با تلاش و همکاری دو پزشکان مشکلی در این زمینه مرتکب نشدیم. سرویس ایجاد می شود.

عبدالله دیده بان همچنین درباره آخرین مورد ابتلا به بیماری عروق کرونا در استان گفت: در 24 ساعت گذشته 96 بیمار دیگر نیز ثبت شده اند. ویروس کرونا، تعداد افرادی که وارد بیمارستان های استان شدند به 385 نفر رسید.

4444444

وی با بیان اینکه در این مدت دو بیمار عروق کرونا نیز جان خود را از دست دادند، اضافه کرد: 250 مورد بیماری عروق کرونا در استان و 21 بیمار وخیم که به بخش مراقبت های ویژه منتقل شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شرایط. شرط قزوین یادآور شد: با کمک کادر درمانی و پرستاری شب گذشته 51 بیمار از بیمارستان ها ترخیص شدند.

گفت: از اول انتشار ویروس کرونا تاکنون 48 هزار و 110 نفر مبتلا به کرونا به بیمارستان‌های استان و زیر مجموعه منتقل شده‌اند. رفتار بودن.

ددبان افزود: متاسفانه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 2746 نفر در استان جان خود را از دست داده اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین افزود: موارد تایید شده بیماری عروق کرونا قلب در استان 140 هزار و 526 نفر و موارد احتمالی و مشکوک 22 هزار و 830 نفر بوده است.

بر اساس گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، تاکنون 38 هزار و 843 نفر از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

در مورد وضعیت است واکسیناسیون و در فرمانداری گفت: تاکنون 95.70 درصد جمعیت بالای 12 سال استانداری برای بار اول، 87.10 درصد برای بار دوم و 35.95 درصد برای هر سه نوبت واکسینه شده اند.

دیدبان افزود: 7.76 درصد از کودکان 5 تا 12 ساله شهرستان اولین واکسیناسیون خود را انجام دادند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا