اجتماعی

دیابتی‌های متقاضی انسولین قلمی در سامانه وزارت بهداشت ثبت‌نام کنند + فهرست مراکز

رئیس مرکز کنترل و درمان بیماری های وزارت بهداشت گفت: همه بیماران دیابتی که از انسولین قلم استفاده می کنند باید به مراکز تخصصی اعلام شده از سوی دانشگاه های علوم پزشکی مراجعه کرده و اطلاعات خود را در سیستم مدیریت بیماری نادر ثبت کنند و Peninsulin در این مورد تنظیم می شود مسیر.

در یک مصاحبه با آژانس دانشجویی دانشجویی ، دکتر مهدی شادنوش وی با اشاره به جزئیات ساماندهی توزیع انسولین قلم در کشور اظهار داشت: کلیه بیماران دیابتی که از انسولین قلم استفاده می کنند ، حتما مراکز تخصصی اعلام شده توسط دانشگاه های علوم پزشکی را بررسی و اطلاعات خود را در سیستم مدیریت بیماری نادر ثبت کنند.

وی افزود: “در ماه های آینده ، با گذشت زمان ، انسولین قلم فقط به کسانی داده می شود که در سیستم ثبت اطلاعات ثبت شده اند.” بنابراین ، هر دانشگاه علوم پزشکی تعدادی مرکز تخصصی برای بیماران دیابتی که انسولین قلم دریافت می کنند را اعلام کرد تا برای ثبت اطلاعات خود به این مراکز برگردند.

شادنوش ادامه داد: ما یک ماه برای این روش به ما فرصت داده ایم و ممکن است مهلت را یک ماه دیگر تمدید کنیم اما همه بیماران باید در اسرع وقت مراجعه کنند تا مزاحمتی برای آنها ایجاد نشود. بنابراین ، توزیع انسولین توسط سیستم مدیریت بیماری های نادر تنظیم می شود.

وی تأکید کرد ، “قبلاً هر کسی که به انسولین احتیاج داشت ، به هر طریقی آن را دریافت می کرد ، اما از این به بعد ، مسئله توزیع انسولین باید با قلم تنظیم شود و همه باید یک بار در سیستم مدیریت بیماری های نادر ثبت نام کنند” ، آنها قلم های انسولین دریافت می کنند ، اکنون باید اطلاعات خود را ثبت کنند تا در سیستم موجود باشد.

به گزارش دیباروز ، لیست مراکز دیابت بر اساس شهر و دانشگاه توسط اینجا دیده می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا