استان ها

رئیس قوه قضاییه با اقشار مختلف مردم خوزستان دیدار کرد

دیباروز/ خوزستان رئیس کل دادگستری با نمایندگان اقشار مختلف مردم استان خوزستان دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای امروز (5 آبان) در سفر یک روزه خود به خوزستان با جمعی از اقشار مختلف مردم اهواز دیدار کرد.

به گزارش دیباروز، در این دیدار نماینده خانواده شهدا به سخنرانی پرداخت و خواستار رسیدگی به شرایط خانواده شهدا و رفع مشکلات بخش های مختلف شد.

نماینده جامعه روحانیت و طلاب همچنین خواستار استفاده از توانمندی طلاب و روحانیون برای سهولت کار قضات و کارکنان قضایی شد. زمینه سازی برای استفاده از ظرفیت طلاب و روحانیون برای آموزش و پیشگیری از وقوع جرم از دیگر الزامات نماینده جامعه روحانیت و طلاب در این جلسه بود.

وی همچنین از نماینده اساتید و دانشگاهیان در خوزستان خواست تا مشکلات این اقشار را در بحث معیشتی حل کنند. وی از رئیس قوه قضائیه خواست تا همچنان کار سختی را برای قوه قضائیه ایجاد کند.

ایجاد کانون های قرآن کریم در قوه قضائیه و اهمیت رسانه و تبلیغ از دیگر پیشنهادات نمایندگان اساتید و دانشگاهیان در این جلسه بود.

نماینده مردم بادیه لر خوزستان نیز در این دیدار با تشکر از اقدامات مناسب قوه قضائیه در بخش های مختلف، خواستار رسیدگی و حمایت عشایر، دامداران و کشاورزان شد. ورود سازمان بازرسی کل کشور به موضوع ارز تخصیصی به نهاده های دامی و واکسیناسیون دام از دیگر خواسته های نماینده لوره در دیدار با رئیس قوه قضائیه بود.

وی همچنین خواستار رسیدگی نماینده مردم عرب در خوزستان به مشکلات آب و رفع مشکلات کشاورزی و اشتغال شد. از دیگر خواسته های نماینده مردم عرب در دیدار با محسنی اژه ای، ارائه راه حل برای مشکلات اقشار مختلف، محرومیت زدایی و رفع تبعیض از طبقات فرودست جامعه است.

نماینده مردم بختیاری در خوزستان نیز با اشاره به اینکه دغدغه خوزستان دغدغه امنیت کشور است، خواستار ایجاد فرصت های شغلی و رفع مشکل اشتغال در استان شد. حل و فصل مسائل مربوط به اراضی و اراضی منطقه زاگرس و حل و فصل مسائل مربوط به عشایر از دیگر مطالبات مطرح شده در این جلسه بود.

نماینده نویسندگان خوزستان و نماینده آموزش و پرورش نیز در این نشست به سخنرانی پرداختند و خواستار رسیدگی به مشکلات حوزه خود شدند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا