اجتماعی

راحت‌ترین کار برای ایجاد اشتغال در استان مرز و طرح جهش تولید مسکن است

دیباروز/ سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ساخت مسکن با 120 میدان آغاز می شود، گفت: امروز آسان ترین شغل برای ایجاد اشتغال در سیستان و بلوچستان نه صنعت است و نه معدن، بلکه بهترین شغل مرزنشینی است و شغل دیگر پروژه تولید مسکن».

به گزارش دیباروز – حسین مدرس خیابانی در نشست توسعه شهری زاهدان افزود: در هر نقطه از استان باید ابتدا الگوهای مناسب در هر حوزه دفع زباله، مهندسی ساختمان، تردد خودروها و پمپ بنزین ها شناسایی شود. آنها را به جاهای دیگر معرفی کنید.»

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه جذب واحدهای تولیدی موجود آسانتر از جذب سرمایه گذاری است، گفت: باید برای توسعه واحدهای تولیدی در استان برنامه تعریف شود.

مدرسه خیابانی افزود: با توجه به مسائل توسعه شهری، اگر بخواهیم الگوی موفقی را به همتایان خود از استان ارائه کنیم، باید زاهدان را از نظر همه شاخص های شهری، توسعه اجتماعی و فرهنگی و رفاه معرفی کنیم. از زندگی.”

وی خاطرنشان کرد: ابتدا باید مرکز سیستان و بلوچستان (زاهدان) تغییر و ساماندهی شود و سپس انتظار داشت در بقیه استان نیز اتفاقات دیگری رخ دهد.

استاندار با اشاره به اینکه به دنبال اقدامات ملموس در سیستان و بلوچستان هستیم، گفت: باید بتوانیم نمونه عینی موفقیت نظام را به مردم نشان دهیم و ارائه کنیم.

وی با اشاره به اینکه می خواهیم سیستان و بلوچستان را پروژه محور اداره کنیم، تاکید کرد: همه چیز حتی ریزه کاری ها باید بر اساس نوع پروژه مشخص شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا