استان ها

ورود دانش‌آموزان و معلمان واکسن نزده به مدارس ممنوع است

دیباروز/ شرمحل و بختیاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارحال و بختیاری گفت: بر اساس دستورالعمل مدیریت هوشمند کرونا، دانش آموزان، معلمان و کادر آموزشی که دوز دوم واکسن خود را تزریق نکرده اند باید از پیشگیری و آموزش در این زمینه جلوگیری شود. باید فوراً پیگیری شود.»

جعفر مردانی 31 دی ماه در ستاد مبارزه با بیماری‌های قلبی عروقی استان در شهرمحال و بختیاری با اشاره به اینکه حفظ سلامت مردم مهمترین اولویت مردم در ستاد کرونا است، اظهار داشت: مسئولان ذی‌ربط باید تمام تلاش خود را به کار گیرند. برای این مورد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شرمحال و بختیاری افزود: موضوع پیشگیری از شیوع بیماری عروق ویروس کرونا و رسیدگی به معیشت و تولید مردم از اولویت های مهم دولت سیزدهم است که مسئولان باید به آن توجه کنند. در استان ها “

وی با تاکید بر اینکه پایش، ردیابی و کنترل این بیماری از پیامدهای ویروس کرونا در حوزه های مختلف می کاهد، گفت: بر اساس آمار ارائه شده، میزان واکسیناسیون کارکنان دولت در این استانداری تا حدودی کمتر از میانگین کشوری است، بنابراین واکسیناسیون این پوسته باید به طور جدی دنبال شود.

مردانی با اشاره به ورود Omicron به کشور گفت: موضوع رعایت پروتکل های بهداشتی باید مورد توجه قرار گیرد و با توجه به این جنبه جدید کنترل تشدید شود، رعایت پروتکل ها در مدارس از همه مهمتر است و اختلاف نظر و سلیقه در وزارت بهداشت و آموزش و پرورش در دستورالعمل‌های ابلاغی، در اداره این بیماری شکاف ایجاد می‌کنند.

نماینده سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شرمل و بختیاری در خصوص اهمیت واکسیناسیون در استان گفت: تاثیر واکسیناسیون در کاهش مرگ و میر، بیماری های عروق ویروس کرونا قلب و بیماران بستری ناشی از بیماری عروق ویروس کرونا مشخص است و تزریق باید با تزریق انجام شود. دوز سوم برای افرادی که بیش از سه ماه تزریق شده اند.

وی تصریح کرد: با تعطیلی مدارس موافقت نشده است، اما بر اساس دستورالعمل مدیریت هوشمند کرونا، دانش‌آموزان، معلمان و فرهنگیان که با نوبت دوم واکسینه نشده‌اند باید از ورود آنها جلوگیری شود و آموزش سریعا ادامه یابد. “

مردانی با اشاره به روند رو به وخامت بیماری عروق ویروس کرونا قلب در چهارحال و بختیاری گفت: با توجه به قدرت انتقال امیکرون و کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی، شاهد افزایش آمار و موج جدید خواهیم بود و بازرسی مدارس باید مثبت باشد. نتیجه: آیا افراد تحصیل کرده مبتلا به ویروس کرونا در این مدت واکسینه شده اند؟

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا