فرهنگ و هنر

کرونا صنعت گردشگری آفریقا را نابود می‌کند

صنعت گردشگری در آفریقا در دوران انزوا واقعا قدرتمند ناشی است. در یک زمان کوتاه, هتل, رزرو, لغو, و غیره. سفر به تعویق افتاده و سفر قهوهای مایل به زرد.

گزارش های خبری و به نقل از فاکس نیوز ، در ابتدای سال ۲۰۲۰., آینده سفر در آفریقا قابل پیش بینی است. قاره آفریقا به عنوان جمعه مقصد با بالاترین سرعت پیشرفت در زمینه گردشگری اختصاص داده اما با شیوع ویروس لبه ظاهر گردشگران متوقف شد و صنعت گردشگری این قاره را با خطر تعجب است در صورت.

سفر در سراسر این قاره برای مسافران بین المللی وابسته است اما این روزها وجود دارد خطرناک قرنطینههای داخلی درآمد نهچندان چشمگیر درآمد حاصل از گردشگری در کشور و صنعت بستگی به گردشگران بین المللی برای امکان نابودی صنعت گردشگری در آفریقا برداشته شده است.

این روزها سفر به “غنا” است متوقف نقلیهای آن را برای عکاسی از حیات وحش “سرنگتی” است که با استفاده از استفاده نکرد هنوز هم در مزرعه و لوکس “اوکاوانگو دلتا” واقع در “بوتسوانا” زمین مواد غذایی است.

در سال ۲۰۱۹,”نیجریه” ۱.۹ میلیارد دلار از گردشگری درآمد است که این رقم ۵.۵ درصد از کل تولید کشور را در برمیگیرد.

موسسات حفاظت از منابع طبیعی خسارت نیز این روزها بینصیب نماندهاند. در “دریاچه ویکتوریا” است که “مرکز آموزش حفاظت از منابع طبیعی اوگاندا” عادی سازمان مهمانان شیرها و غیره. زرافهها و من شده اند. این کتابخانه در خانه های بیش از ۲۹۱ حیوانات از ۵۲ گونه متفاوت است.

اما قرنیطینه “اوگاندا” علت درهای این نهاد به دیدار بسته می شود.عواقب ناشی از این مشکل بسیار جدی است چرا که در این صورت جبران خسارت ندارد و خسارات می توان این مرکز را برای همیشه تعطیل بماند.

پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا