استان ها

۲۰پرونده راکد در شهرکهای صنعتی قزوین فسخ شد

به گزارش خبرگزاری دیباروز قزوین؛ رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرهای صنعتی کاسپین گفت: به منظور فعال سازی قراردادهای واگذاری حقوق راکد بهره برداری، از ابتدای سال جاری دو جلسه کمیسیون حل اختلاف و داوری در شهرستان برگزار شد. حضور: نماینده سازمان صنایع کوچک در ایران.» و نیمه فعال.

وی گفت: از 40 پرونده بررسی شده، 20 مورد منجر به خاتمه نهایی شد و هشت و نیم هکتار از اراضی راکد صنعتی در شهرک های تقاضای آزادسازی و مصادره شد که مرحله معافیت است.

الصفاری تصریح کرد: در صورت عدم انجام تعهدات سرمایه گذاران در مهلت تعیین شده، اراضی واگذار شده پس از طی مراحل قانونی احیا و قرارداد آنها با شرکت شهرهای صنعتی کاسپین فسخ می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه اعتبارات دولتی برای آماده سازی اراضی در نواحی صنعتی برای استقرار واحدهای تولیدی هزینه شد، گفت: سرمایه گذارانی که به تعهدات خود در خصوص احداث و راه اندازی واحدهای تولیدی به موقع عمل نکنند، منابعی که در این اراضی هزینه شده است از بین می رود. بنابراین در صورت عدم انجام تعهدات در مهلت های تعیین شده از جمله درخواست پروانه ساختمانی و عملیات اجرایی، این اراضی مصادره و در اختیار سرمایه گذاران جدید قرار می گیرد.

ردا صفری در پایان خاطرنشان کرد: در سال تولید، حمایت، رفع موانع، فعال سازی قراردادهای راکد، تاکید بر آزادسازی زمین های متروکه و واگذاری آن به سرمایه گذاران جدید و احیای واحدهای تولیدی و طرح های صنعتی راکد تا پایان سال جاری است. در سال جاری جلسات بیشتری در مورد این موضوع برگزار می شود و قراردادهای راکد حمل و نقل بررسی و رأی گیری می شود.

46

دکمه بازگشت به بالا