فرهنگ و هنر

نگاهی به چالش های ادامه دار وزیر ارتباطات و صداوسیما

در هفته های اخیر ، وزیر ارتباطات با چالش های جدی روبرو شده است ، از جمله انتقادات و شکایات شرکت پخش. این چالش ها که عناوینی مانند “احضار دادگاه فرهنگ و اطلاعات” و “ارجاع موضوع ترافیک رسانه های سمعی و بصری به کمیته تخلفات” را به خود اختصاص داده است ، هم اکنون از برنامه های تلویزیونی پخش شده است.

به گزارش دیباروز ، ماجرای چالش وزیر ارتباطات با سازمان تنظیم مقررات و سمعی بصری (SATRA) با انتشار اخباری درباره محاسبه حرکت برخی سرویس های محلی بر اساس تعاریف بین المللی آغاز شد. ساترا گفت که این موضوع را پس از دریافت شکایت از برخی کاربران در دستور کار قرار داده و سیستمی را برای ثبت تخلفات ایجاد کرده است.

بر این اساس ، معاون تنظیم بازار و توسعه تجارت در SATRA با ارسال نامه ای به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، اخطار داد كه برخی از اپراتورهای تلفن همراه در سیستم عامل های محلی ، ترافیك اینترنت با تعرفه های بین المللی شارژ می شود.

این هشدارها با پاسخ وزیر ارتباطات محمد جواد ازری جهرمی همراه بود ، وی صریحاً اظهار داشت که “نیازی به گزارش ساترا نیست و IRA در حال بررسی این موضوع است” و تأکید کرد که “SATRA یک سازمان قانونی برای رسیدگی به این موضوع است. موضوع.” نیست. “

این واکنش دوباره با بیانیه ای از SATRA همراه بود ، که اظهار داشت این ورود به دلیل شکایات متعدد کاربران برخی از رسانه های دیداری و شنیداری از سازمان در مورد محاسبه غیرقانونی هزینه های ترافیک بین المللی در رسانه های محلی صورت گرفته است. به عنوان تنظیم کننده گسترش رسانه های دیداری و شنیداری ، مسئولیت اصلی آن است که حقوق این کاربران رسانه را احقاق کند.

اما چالش های ایستگاه رادیویی با وزارت ارتباطات به همین جا ختم نشد. به نوعی این بار مجری برنامه “فرمول یک” در بخشی از سخنان انتقادی خود خطاب به وزیر ارتباطات گفت: برای مناطق محروم فاقد تبلت ، تلفن همراه و آنتن ، 5G اینترنت را باز می کند !

البته اظهارات مجری “فرمول 1” وزیر ارتباطات بی پاسخ نماند.

تلویزیون ملی چیز دیگری نیست!

آذری جهرمی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

“تلویزیون ملی دیگر نیست … آنها آنقدر در فکر حذف این و آن از رادیو هستند که خودشان حتی نمی فهمند که با راه اندازی 5G در تهران ، اتصال اینترنت به روستاهای سیستان و بلوچستان را اشتباه می گیرند. .

آه جون دل ، فناوری بی سیم 5G ؛ هنگام نصب ، تلفن همچنین یک آنتن را فراهم می کند. سخت نگیر

اگر نگران جیب مردم و قیمت تلفن هستید ، قیمت تلویزیون که کانال های شما را نشان می دهد از تلفن سنگین تر است. مشکل شما در داشتن تلفن نیست یا نیست ، همه می دانند مشکل شما چیست!

با احترام ، آقای دیا! اما خدای من ، هرچه بنویسی ، به اعتبار خود اهمیت بده. “دریافت نرم افزار زنده ارزش آن را ندارد …”

شما فکر می کردید که ما درآمد خود را تأمین می کنیم!

البته پس از انتشار این مقاله توسط وزیر ارتباطات ، علی ضیا نیز به آن پاسخ داد و گفت: دسترسی به اینترنت 5G چیزی نیست که بتوانیم به راحتی از آن استفاده کنیم و تنها با اغراق در شوخ طبعی می توان به آن دست یافت. جدی بودن.!

با سلام به آقای محمد جواد ژان آذری جهرمی

یکی از بارزترین تکنیک های طنز “اغراق” است که بارها قبل از ما در ساختن مبالغه به اثبات رسیده است. مطمئناً ، هر ایرانی مجبور است هزاران فیلتر برش را خاموش کند تا یک برنامه داخلی را باز کند و از دو لایه قطع کننده مدار فیلتر عبور کند تا وارد برنامه دیگری شود و پس از بسیاری از سرعتهای خاص و کند به هدف برسد. او به خوبی می داند که دستیابی به اینترنت 5G چیزی نیست که ما به راحتی تحمل کنیم و تنها با اغراق در شوخ طبعی و جدیت می توان به آن دست یافت.

البته ما مطمئن هستیم که وقتی این امکان پس از سالها مدیریت شما اخیراً در برخی مناطق تهران در دسترس قرار گرفته باشد ، رسیدن به سیستان ، بلوچستان و مواردی از این دست قرنها طول می کشد (مبالغه با خدا).

نکته دوم این است که اگر شما نگران قیمت تلویزیون هایی هستید که برنامه ما را نمایش می دهند ، پس باید بگویم که ما در قبال قیمت آن تلویزیون ها مسئولیتی نداریم (اغراق نیست اگر بگوییم تلویزیون ایران ارزان تر است) ، اما شما مسئول آن تلفنهایی هستید که در دست مردم نیستند یا قیمتها نجومی هستند ، (اگر به حافظه شما آسیب نرساند) پس شما هستید!

اگر آنتن ما امروز زنده نبود و شما متوجه نمی شدید که این یک محصول است. (شما فکر می کردید که ما هزینه زندگی خود را می پردازیم) دلیل همین دولت این است که شما وزیر ارتباطات هستید و آنها نمی خواهند ما آنتن زنده داشته باشیم.

با احترام ، آقای محمد جواد جان آذری جهرمی. صحبت از سوت زدن بود که او لباس هالووین را که با افتخار به عنوان لباس فضانورد حذف کرد ، به خاطر آورد.

همچنین ، او دستور “هفت تخم مرغ” را به ما داد. زیرا گفتید: “او مردگان را زنده می کند” و ما این روزها به شدت به او احتیاج داریم.

از تماشای رادیو و تلویزیون ملی و پیگیری ما بسیار سپاسگزارم. دوست و پیرو ثابت شما علی دیا »

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا